2016. február 13., szombat

Best of Austria - The Final Season - avagy sokadik év a tutiban


A 2. évad DVD menüjéhez - katt ide -

A Blog legelejére ugráshoz - katt ide - 






- cenzúrázatlanul, pofátlanul, 1000x újravágva mint eddig is - az utolsó évadban mindenre ráteszünk egy lapáttal - maradjanak velünk, nemsokára jövünk - 



Magyarázkodás meg egyebek


A 3. évadra megvan a 10 000! 
Nem euróban, és nem is egy szent Istvánt találtam a farzsebemben mosás előtt, hanem a blog elérte a 10 000-res olvasottságot!
Köszönet mindenkinek ezért, elsősorban a Határátkelő blog szerkesztőinek, akik voltak olyan kedvesek és megjelentettek az írásaimból párat.
Persze önmagában ennek a 10 000-res számnak nincs nagy jelentősége, mert ahhoz még édes kevés hogy fizessenek érte, de ahhoz képest, hogy az elején mit drukkoltam, hogy valaha a 2000-ret elérjem, az nem rossz.
Üröm az örömben, hogy jelen állapot szerint ez a blokk lesz a legrövidebb évad, vagyis inkább amolyan egész-estés évad/blogzáró finálénak szánom.

A kedvenc "Miért"-emre sok válasz is van, de a rövid lényeg, hogy szarok a kilátások :-P

1: Még május 1 sincs, de az idei szabim már elfogyott :-P 
Ez nem kis teljesítmény, annak fényében, hogy az alap osztrák 23-on felül nekünk még céges szabályzat alapján van +6nap csúszó ami ugye már összesen felér egy teljes februárral.
Nem, nem elvonón voltam nyugi.  ...még nincs szabad helyük :-P
Jó, persze, megint túlzok egy kicsit, a lényeg, hogy mint minden multinál itt is kb Január 4.-ig be kellett terveznünk a szabikat, ami idén úgy sikerült mint az átlag magyar költségvetés: Már most 1-el több kéne mint ami kedvezményestül jár :-P

A 2. kemény indok, hogy nem lesz motor.
A sajátomat eladtam, mert ameddig a garázsban állt, alig használtam, akkor is mint utóbb kiderült, műszaki nélkül. Nyomhattam volna egy orosz rulettet, és saját lábán így hazaviszem levizsgáztatni, de a vége ugyanez lett volna mint eddig:
Van egy magyar rendszámos motorom osztrákiában, és ha bármelyik Bosnyák öregasszony a szomszédból nyom egy "Ja-Ja-Ja"-t a zöld-fehér rucis morci vámos bácsinak, akkor nagyon gyorsan
nagyon nagy számok pörögnek majd le a számlámról mínuszban. 
Mert nem úgy van az ám, ahogy itt az okos honfitársak mondták hogy max fizetsz 2000 büntetést...
Neeeem. 
Az nem 2 mínusz öreg, hanem 12... 2-3000 az utólagos engedélyeztetésért, a többi meg a bírság.
Tizen-két-ezer. 
3 millió 6, egy egymillás motorért. 
Na, pörgetsz még egyet?

Nyugi, én is majdnem összevizeltem magam, de a szám csak akkor fittyedt le teljesen, mikor megtudtam,hogy az idei céges flotta sem lesz éppen túrapárti:
Az összes kilóméterfaló-hatótávbajnok 1200-es gőzöst, lecseréljük együléses egyhengeres szöcskékre. 
Nem "válságozás" jön, csak új modellek, de már pont elég öreg vagyok, hogy ne jusson eszembe egy egyhengeres Supermotóval megjárni Spanyolországot, közelebb meg már a legtöbb jó helyen voltam.

Tudom,tudom, mehetnék kocsival is, de abban pont annyi az élményfaktor, mint sorban állni a postán :-P

Mit írjak róla? 
Hogy megint 2 órát ültem a dugóban valahol? 
Na nem.

A 3. sakk-matt indok, hogy ha hétköznapi újdonság nem sok várható, új helyekre nem megyek, viszont ha az excel agyú közgazdászokhoz hasonlóan szeretném tartani az emelkedő görbéket az újdonságfaktorból, akkor valahol most kellene elkezdenem kb építkezni osztrákiában, az meg olyan összegektől indulna amitől még Szíjjártó Peti segítőkész szülei is sziszegni kezdenének...
Persze, persze, lottózom itt is töretlenül, de ez majd marad a 3. évadra... :-) 
Hahahaha.... :-P

Szóval ennyi. 
Jelen állás szerint ennyi volt ebben a sztoriban. 

De minden tisztességes sorozatfinálé nagyot üt a végén, úgyhogy akkor kössük fel a gatyát és basszunk oda egy illően durva zárással:

 

 

Final countdown 3/1: Kimaxolni Malaysiát

Singapore & Langkawi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése